Veelgestelde Vragen
Hier vindt u antwoorden op de meest gestelde vragen over retourneren en onze producten.
Mag mijn ketting in contact komen met water e.d.?
Om zolang mogelijk plezier van je sieraad te hebben, is het belangrijk om er tegen te praten en er lief tegen te zijn (knipoog) en contact met water, zweet, parfum, zonnebrand of warmte zoveel mogelijk te vermijden.
Maken jullie ook 'custom made' orders?
Ja zeker. Houd er wel rekening mee dat we deze niet retour nemen. Via het contactformulier of via DM op instagram kan je hiervoor contact met ons opnemen.
Kan ik mijn producten retourneren?
Ja dit kan, binnen 7 dagen na aankoop. Graag de reden van retourneren via het contactformulier vermelden.
Retourvoorwaarden:
-Het artikel is ongedragen en onbeschadigd.
-De retourkosten zijn voor eigen rekening.
-Bewaar zelf de track en trace als bewijs van retour.
-Custom made orders nemen wij niet retour.
-Na ontvangst van het geretourneerde product storten wij het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen terug.
Let op;
Wij behouden het recht om retourzendingen te weigeren als het artikel gedragen of beschadigd is en/of het artikel niet binnen de genoemde tijd retour is ontvangen.
Wanneer het bestelbedrag na geretourneerde artikelen onder €50 komt, zijn we genoodzaakt om alsnog verzendkosten in rekening te brengen.
Reparatieservice
Wij bieden jou 4 maanden na aankoop een gratis reparatie service aan. Mocht je hier na 4 maanden nog gebruik van willen maken, neem dan contact op, dan kijken we wat we voor je kunnen doen.
Exclusief verzendkosten. Deze zijn voor de koper.